ziekenverzorgende

Op zoek naar Ziekenverzorgende? - Zoek Ziekenverzorgende in alle zoekmachines
Cabla - Schrijf zelf een artikel over Ziekenverzorgende
Start een campagne - jouw website over Ziekenverzorgende, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp 
toevoegen aan favorieten lijst Ziekenverzorgende > Forum > Algemeen > Speld ziekenverzorging
  Jjoosten  1. Geplaatst op 18 juli 2005 om 12:25 uur     quote nieuw bericht email edit 

De oude speld van de opleiding tot ziekenverzorging was gekleurd met een bloem erin. Weet iemand wat de betekenis was?

Trees  2. Geplaatst op 16 september 2005 om 08:44 uur     quote nieuw bericht email edit 

QUOTE:
Op 18 juli 2005 om 12:25 schreef Jjoosten het volgende:
De oude speld van de opleiding tot ziekenverzorging was gekleurd met een bloem erin. Weet iemand wat de betekenis was?

Hallo
Allereerst verbaasde het me dat er nog helemaal geen reactie hierop is gekomen, ik kwam op deze " site " omdat ik opzoek was naar filmpjes maar goed, hier komt de betekenis, zal het helemaal overschrijven van HET briefje die ik bij mijn diploma heb bewaard.

Betekenis van het insigne Ziekenverzorging.

Het laat zien een voorstelling van een witte lelie, omgeven door een rank van groene bladeren, op de achtergrond een purperen kruis.Het geheel is aangebracht op een achtergrond van blauw en geel.
Ieder onderdeel heeft zijn betekenis.
Met de lelie heeft de ontwerpster bedoelt de barmhartigheid te symboliseren.Het kruis geeft de macht van Christus weer.De groene rank verbeeldt de loop en het eeuwig leven.
De kleuren blauw en geel stellen hemel en zon voor.

Hopenlijk ben je hiermee geholpen.
Vr.groet Trees

Marga Bus  3. Geplaatst op 16 september 2005 om 13:08 uur     quote nieuw bericht email edit 

hallo beste lezers ,weet iemand misschien waar de registratie is van het diploma ziekenverzorging? Ik heb mijn speld nog ,maar ben mijn diploma kwijt,heb ik weer nodig bij een sollicitatie.Moet je als zv'er ook big-geregistreerd zijn?

Simone  4. Geplaatst op 16 september 2005 om 15:02 uur     quote nieuw bericht email edit 

nee als zv'er sta je niet BIG geregistreerd omdat je niet uit eigen beslissing BIG handelingen mag uitvoeren alleen in opdracht.

ik heb een speldje, geel en niet met een bloemetje. maar ik heb 3 jr geleden diploma gehaald dus het is weer veranderd.
heb er geen papiertje bijgehad met betekenis

Danielle  5. Geplaatst op 20 oktober 2006 om 09:28 uur     quote nieuw bericht email edit 

QUOTE:
Op 16 september 2005 om 13:08 schreef Marga bus het volgende:
hallo beste lezers ,weet iemand misschien waar de registratie is van het diploma ziekenverzorging? Ik heb mijn speld nog ,maar ben mijn diploma kwijt,heb ik weer nodig bij een sollicitatie.Moet je als zv\'er ook big-geregistreerd zijn?

hoi marga
ik ben ook mijn diploma kwijt en heb hem nodig behaald in 1999,weet jij al meer over waar en hoe je er weer aan kan komen
groetjes danielle

Judith  6. Geplaatst op 22 december 2008 om 18:56 uur     quote nieuw bericht email edit 

QUOTE:
Op 16 september 2005 om 13:08 schreef Marga bus het volgende:
hallo beste lezers ,weet iemand misschien waar de registratie is van het diploma ziekenverzorging? Ik heb mijn speld nog ,maar ben mijn diploma kwijt,heb ik weer nodig bij een sollicitatie.Moet je als zv'er ook big-geregistreerd zijn?

ik heb ook mijn speld nog maar mijn diploma is weggegooid met het leeghalen van de zolder na het overlijden van mijn ouders, wie oh wie weet raad de beheer groep heeft het niet omdat het een diploma is van 20 jaar geleden.....
of misschien weet iemand hoe je kunt bewijzen dat je speld echt van jezelf is....

vast reuze bedankt!!
judith

Jolanda Van..  7. Geplaatst op 04 juni 2009 om 12:08 uur     quote nieuw bericht email edit 

hallo allemaal,
ik ben mijn speld en dploma kwijt heeft iemand misschien ideeen ik heb in 1993 mijn diploma behaald op het groi in dorderecht deze school is er helaas niet meer
gr jolanda

Marianne Sc..  8. Geplaatst op 18 november 2009 om 19:43 uur     quote nieuw bericht email edit 

ik heb in 1987 mijn diploma ziekenverzorgster gehaald in het antonius binnenweg in rotterdam
helaas is mijn diploma en mijn speld bij een inbraak verloren gegaan
weet iemand hoe ik een vervanging kan krijgen ?????

Lida De Boer  9. Geplaatst op 20 september 2010 om 20:02 uur     quote nieuw bericht email edit 

Goede avond,
Ik heb juist een speld van iemand die ik uit het oog ben verloren en wil deze graag inleveren.Zelf heb ik ook een ziekenverzorgende speld en ik weet niet beter dat hij bij overlijden ingeleverd moet worden.
Als iemand me meer kan bertellen hoor ik dat graag.
Lida de Boer.

Joke  10. Geplaatst op 15 juli 2011 om 22:52 uur     quote nieuw bericht email edit 

beste lida,
ik ben m,n speld kwijt en zou,m heel graag terug willen.
wil je contakt met me opnemen?

groeten...Joke.

Ga naar pagina: 1, 2

Ga naar:

Inhoud : Dick Slagter
Suggesties voor deze pagina? Klik hier
2000-2014 - Startkabel.nl - disclaimer cookiepolicy