ziekenverzorgende

Op zoek naar Ziekenverzorgende? - Zoek Ziekenverzorgende in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over Ziekenverzorgende
Start een campagne - jouw website over Ziekenverzorgende, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp 
toevoegen aan favorieten lijst Ziekenverzorgende > Forum > Algemeen > SAMPC
  Lea  1. Geplaatst op 02 december 2005 om 11:11 uur     quote nieuw bericht email edit 

Ik ben op zoek naar modellen voor de SAMPC. Wie kan mij die toesturen ?
Ik heb hem nodig voor mijn opdrachten voor de SPW 4 opleiding.

Annette  2. Geplaatst op 15 juni 2006 om 23:24 uur     quote nieuw bericht email edit 

Ik ben ook zoekende voor sampc modellen waar vind ik die op internet?
Kan iemand mij op weg helpen voor voorbeeldlijsten die ik uit kan printen?

Vivienne  3. Geplaatst op 11 november 2006 om 15:54 uur     quote nieuw bericht email edit 

Wat zijn 2 voordelen van SAMPC?
alvast bedankt!

Vivienne  4. Geplaatst op 11 november 2006 om 15:55 uur     quote nieuw bericht email edit 

(ik moet dat namijk weten voor school maar ik kan het nergens vinden op internet )

Elsa  5. Geplaatst op 06 december 2006 om 18:25 uur     quote nieuw bericht email edit 

Hallo,
Ik heb net stage gelopen in een verpleeghuis en daar gebruikten ze dat ook. Maar de stage heb ik er daar weer opzitten..
Binnenkort (binnen 2 weken ) kom ik nog wel weer op die afdeling, dan zal ik er even naar vragen..
Het heet trouwens, sampvc.
Groetjes..

Anita  6. Geplaatst op 10 december 2006 om 21:20 uur     quote nieuw bericht email edit 

net als mijn voorgangers ben ik ook op zoek naar informatie over sampc voor mijn opleiding verzorgende. Kan iemand mij hier informatie over geven.

Sandra  7. Geplaatst op 17 december 2006 om 14:30 uur     quote nieuw bericht email edit 

QUOTE:
Op 11 november 2006 om 15:54 schreef Vivienne het volgende:
alvast bedankt!

Heb je al reactie op je vraag? Ik ben namelijk op zoek naar dezelfde antwoorden. Graag reactie

Manda  8. Geplaatst op 17 december 2006 om 20:46 uur     quote nieuw bericht email edit 

SAMPC. Eenvoudig in opzet, gebruik en als zodanig helder en concreet voor een ieder die er mee werkt. (en heel makkelijk te automatiseren)

Marlin  9. Geplaatst op 28 december 2006 om 15:37 uur     quote nieuw bericht email edit 

QUOTE:
Op 11 november 2006 om 15:54 schreef Vivienne het volgende:
alvast bedankt!

Weet iemand al antwoord op die vraag.. ik zou het graag willen weten
xxxxMarlin

Eva  10. Geplaatst op 09 maart 2007 om 21:53 uur     quote nieuw bericht email edit 

hallo,

ik ben zelf 2 jaars verzorgende IG.
Ik vind het wel raar dat jullie niet weten wat er in het sampc staat. maar zover ik jullie kan heplen...

voordelen van het sampc zijn, dat je makkelijk en snel terug kunt vinden welke zorg een bewoner nodig heeft, wat er precies met deze bewoner aan de had is, en waar je dus rekening mee moet houden tijdens de zorg. je kunt precies zien welke zorg een bewoner op welk tijdstip krijgt. Je kunt ook zien welke medicatie een bewoner krijgt, hoe het psychisch met deze bewoner gaat enz. enz.

alle zorgproblemen (lichamelijk, psychisch, spiritueel en sociaal) vallen onder de noemers van de S.A.M.P.C.
en dit zorgt voor een ordening.

nadeel:
het is moeilijk om een passend rapportage systeem te vinden, omdat er heel veel (bijvoorbeeld) somatische zorgdoelen kunnen zijn. Nadeel is dus dat een grote hoeveelheid zorgproblemen onder maar 5 noemers vallen. Moeilijk terug te lezen dus.
- de ordening volgens de S.A.M.P.C is erg algemeen. Voor bepaalde zorgcategorien heb je een aanvullend ordeningssysteem nodig en ik mis het belevingsgerichte aspect erin.

Ga naar pagina: 1, 2

Ga naar:

Inhoud : Dick Slagter
Suggesties voor deze pagina? Klik hier
2000-2014 - Startkabel.nl - disclaimer cookiepolicy